en toppen helg!

I fredags fick jag stor främmat, nämligen min söta lillasyster :)
Sorry om jag höll dig vaken alldeles för länge hehe inte min grej att
sova på kvällen som du vet. Alltid pigg då och sen sjukt morgontrött!
Vi åt gott, lax, wokade grönsaker och så pasta, mums!
På lördagen (när vi väl vaknat hehe) drog vi och simmade 1000 m :)
Tack för allt gumman, du är underbar! Miss you :(


haha, lagom att prova solglasögon precis när snön kommit haha ;P



Tagga Magaluf, eller vad säger ni tjejer? ;) Kortet är tagit som ni ser med min nya
braiga mobil, som jag för övrigt köpte av en väldigt trevligt försäljare hehe!


Lördagkväll var det dags för lagfest, många som fattades men vi som var där höll ställningarna iaf :P
De blev mello, lekar mmuuu haha och pizza för min del haha. Sen bar det av en sväng till Centrum,
där de var riktigt trevligt :)

Hittat en ny skön party låt att släppa loss till ;)
Crossfire - On fire



Detta är en riktigt skön låt om man gillar dessa tre herrar..
Akon, Snoop Dogg, T.I - Daydreaming



Dags för mig att sova nu.. Träningen imorgon, är fett taggad, för kan kanske vara
med och spela lite grann i helgen. Vill så gärna, hoppas nu bara mina vader håller!
ps. nu är det bara en vecka kvar, hihi!

♥ abrazos y besos - sofia


Kommentarer
Postat av: Maria

Du har blivit utmanad, gå in på min blogg för att anta utmaningen. =)

2009-02-10 @ 09:13:33
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: Anna

vart finns dom solglasögona någonstans? :)

2009-02-13 @ 18:06:05
Postat av: Anna

vart finns dom solglasögona nånstans?:)

2009-02-13 @ 18:07:21
Postat av: Hansen

du börjar bli dålig på uppdatering ;D haha..



Hoppas ni hade en kanon kväll. förlåt att jag inte kunde komma :(



<3

2009-02-14 @ 00:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0