18-års fest!

Godmorgon min kära :)
Ja förstår om ni undrar varför jag är uppe så tidigt när de är lov, hehe.
men beror på att jag & kajsa åker till Götet idag :D
Carro är där och jobba nu när gothia är så då passar vi på och hälsa på
henne och samtidigt shoppa lite, kanske kika nån innebandy med.
Så nu ska jag hinna träna innan (cykla, längtar så tills jag få börja springa igen.
för er som inte vet så opererade jag mina vader för ett tag sen, så nu är det rehab-
träning i ungefär en måndad innan jag kan börja spela igen, längtar!) sen duscha,
packa och städa här innan vi sticker.

Igår var vi på 18års-fest hos Ylber, det var mycket trevligt :) grattis gubben! Roligt folk
och stämningen var på topp! Tror det kommer bli ett lyckat år 2009 för alla vi 91:or fyller
ju 18 i år, så lär bli många goa partay hoppas jag ;P


jag, ylber (födelsedagsbarnet), kajsa chilla lite i soffan


Nähä, nu har jag inte tid att sitta här mer, ses på söndag eller måndag! Vi har inte
bestämt vilken dag vi åker hem, hehe.. Så galet kul att bara ta dagen som den kommer,
det gör livet mer spännande! så just smile :D

con amor - sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0