BEYONCE!


DEN 11 MAJ SKA JAG FÅ SE BEYONCE LIVE, JIPPIE! LÄNGTAR SOM EN GALNING!
Det blir jag, storasyster och lillasyrran som åker till Göteborg för att få se den vackra och duktiga tjejen!
Laddat upp några låtar från hennes nya album.

Beyonce - Single Ladies (funkar inte att ladda upp, men gå in på denna länk.)
TJEJEN KAN VERKLIGEN DANSA!
http://www.youtube.com/watch?v=8mVEGfH4s5g

HAHA, jag hittade en fet kille som försöker dansa beyonces "single-ladies-dansen".
Jag dör av skratta haha xD fast de roliga är att han verkligen dansa precis så som dom gör.






Beyonce - Radio
härligt skön låt!





Beyonce - Scared Of Lonely
denna låt är så fin!





Aja, nu ska jag sova. Gymmet väntar imorgon, 07.45.
Avslutar med en jättefin låt, som jag ska somna till...
Beyonce - Broken Hearted Girl
- den är så himla vacker!



con amor - sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0