jag säger bara.. HUSQVARNA INNEBANDY KLUBB :D

ojojoj, vilken härlig seger! Vi vann kvartsfinalen i dam DM mot Jönköping :D
5-1, blev siffrorna tillslut.. åh vad jag älskar mitt lag! Ni spelar så braaaa!
Även att de inte va de bästa jag sett er spela, så vinner vi ändå med 5-1
och de är de som är så gött! Jag bara längtar till skolan imorgon, går
nämligen i samma klass som fyra av JIK spelarna hehe ;)


HIK - vi är som en enda stor familj ♥

Jag längtar så efter att få spela igen.. förhoppningsvis kan jag spela någon
match innan säsongen är slut. Men kommer bli tufft att ta en plats, för alla
är så galet bra!!

Citat som alltid måste sägas på lagfesterna: (skrattar lika mycket varje gång!!)
"jag vill egentligen inte spela i Husqvarna IK men jag är tvungen"


♥ abrazos y besos - sofia



Kommentarer
Postat av: Jossan

hehehe..." jag vill egentligen inte spela i Husqvarna IK men jag är tvungen".... lilla syster-Fia snart är du tillbaka där du ska vara...PÅ PLAN!

2009-01-20 @ 23:11:52
URL: http://jjoossan.blogg.se/
Postat av: Hansen

...faaaast 5-1 speglar inte matchen...

2009-01-20 @ 23:51:37
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: Snärt

ne 5-1 speglar inte matchen, kunde lika gärna stått 10-1....

2009-01-22 @ 16:31:34
Postat av: Hansen

inte för att jag tycker om att märka ord, men för de som inte är så insatta så sätter man bortalagets siffror sist så 1-10, och ja kanske lite överdrivet...

2009-01-23 @ 15:03:24
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: Snärt

ja, bortalagets siffra sist ... alltså 10-1!

2009-01-23 @ 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0