MAGALUF!

Som jag skrev senaste, resan är bokad :D
Så den 8 augusti bär det av till Magaluf/Palma Nova i Spanien i en vecka!!!
Jag, Kajsa Cunow, Sophia Persson, Caroline Georgsson och Jonna Ihrman,
så sjukt skoj kommer vi ha, uhlalala haha ;D



Från Göteborg till Palma Nova/Magaluf som ligger på Mallorca kommer flyget att gå.



Här är  den kända Palma Nova stranden som vi kommer att tillbringa många timmar på ;P



..sitter och drömmer mig bort nu haha.. tänk att få bo här hela sitt liv ;)



Även att vi valde ett av de billigaste alternativen att bo på så hade vi sån tur att vi fick
balkong med havsutsikt. (Denna bild är tagen från de hotellet vi ska bo på, så härligt!)



Magaluf at night! Här kommer vi dansa häcken av oss varenda kväll kan jag lova er ;)


Tänkte bara säga till er som jag inte sagt de till (om de nu finns någon inte hört de hehe)
att när jag tagit studenten om ett och ett halvt år så ska jag flytta till Spanien :D
Älskar vämen (gillar inte kalla och tråkiga Sverige) och sen är spanskan de finaste språket jag vet!

Här några spanska hälsnings fraser:
God morgon - Buenas días
God dag - Buenas tardes
God kväll / natt - Buenas noches
Vi ses snart / imorgon - Hasta pronto / mañana
Ha det bra! - Pasarlo bien (eller ) Qué lo pases bien!
Må så gott! - Que le vaya bien!
Sköt om dig! - Cuidate!
Hejdå / på återseende - Hasta luego
Hejdå - Adíos


♥ abrazos y besos (puss & kram på spanska) - sofia


Kommentarer
Postat av: a

bäst för dig att du kommer på sävsjöfestivalen;>

2009-02-01 @ 00:24:56
URL: http://storcken.blogg.se/
Postat av: Madde

Ser härligt ut! Lova att jag får komma och hälsa på dig när du flyttat till Spanien? :P

2009-02-01 @ 14:56:05
Postat av: Hansen

Åhhh, fan vill ju följa meed :S

2009-02-01 @ 20:41:33
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: julia

Guu va gött för er, riktigt nice ju =)

Sup å svälj, trevlig helg =)

2009-02-01 @ 22:28:11
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: caroline

längtar baby längtar>!

2009-02-04 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0