onödigastelektionen.se

Idag har jag nog varit på den onödigaste och tråkigaste lektionen någonsin.
Vi satt på mattelektionen och kastade tärningar mer än 100 gånger var i över
en timma (!) för att räkna ut sannolikheten av olika saker...
Jag kände verkligen hur mkt jag lärde mig, NOT!!




Igår spelade mitt lag junior-DM semifinal, (eller ah alla dom som är under 21)
och vann den med 9-3 mot Vöikers :D Så nu är vi i final!! Alla DM-finaler spelas
i Växjö den 22 februari. Förhoppningsvis kan jag vara med och spela då :D



Efter skolan var jag ute och gick en sväng med älskisarna Carro & Kajsa, så härliga är ni!
Nu ska jag slänga i en tvätt (jag vet, tråkigt men bor man själv så måste man fixa sånt också).
Sen ska jag iväg en sväng.. Sköt om er allihopa :)

♥ con amor - sofia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0