sisters <3

Igår var jag nere på mitt lags träning. Så kul och se er alla :D
För min del blev det att cykla och köra mina rehabövningar när de andra lirade,
tråkigt men snart få jag förhoppningsvis börja springa lite grann. 
Jag längtar så sjukt mycket efter att få spela igen!!
Tänkte jag skulle skriva lite om min operation, men få bli en annan dag.

Efter träningen åkte jag till Julia & Jonas (min storasyster och hennes sambo).
Där var även Ida ( lillasyrran) och så Jonas mamma och syrra.
Vi käkade pizza, gottgott! :P
Sen kollade vi lite film och jag och mina älskade systrar kletade på ansiktsmasker :)
Kan verkligen rekommendera den vi hade, nivea pampering honey mask.
Kostar bara 20 kr och räcker till två gånger!
Luktar så gott och huden blir jätte len efteråt :)




Nu sitter jag här i min lägenhet med lillasyrran, så kul att hon är uppe
och hälsa på. Hon håller på att gör slingor i mitt hår, så snäll är hon! men
bäst för henne att de blir bra ;) hihihi


Mina älskade systrar! NI ställer alltid upp, skulle aldrig klara mig utan er!


haha, crazy sisters! ni är underbara <3


..jag längtar, längtar, längtar, längtar efter dig.
och längtar, längtar längtar längtar efter dig!


con amor - sofia

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Jag hoppas också att håret blev fint,

för jag har verkligen gjort mitt bästa :)

Jag älskar dig, sis :*

2009-01-07 @ 18:18:57
URL: http://idiwini.blogg.se/
Postat av: Hansen

den som ändå hade en syster.. :) Fast två bröder är inte helt fel de heller ;D



LOVE <3

2009-01-07 @ 19:31:11
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: julia

Syskonkärlek <3

2009-01-07 @ 23:38:10
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0