skola igen...

suck, suck, och åter suck... då började skolan idag igen. Saknar verkligen när man var liten
och började skolan igen. Då tyckte man de va kul liksom! För då fick man leka och starta lite lugnt
med nya saker. Men nu hinner man knappt komma in i klassrummet förrän man har fått prov och
läxor, blir tokig!
Menmen de va iaf kul och se alla kära klasskompisar igen :) inget slår sp2c!
Börjar nog bli dags för en klassfest till, eller vad säger ni? ;P haha

Nu ska jag träna, blir till att cykla, boooring! Men måste få upp konditionen eftersom jag snart
få börja springa och sen när rehabträningen är klar, spela innebaaaaaaaandy, woho :D
Sen ska jag bort till A6 och fixa en grej. Klockan sex slutar syrran så då tar hon mig och
så ska vi åka hemhem (till vrigstad hehe) där mina päron och lillasyrran bor. Hon ska hämta
sina pjäxor och skidor tror jag, så jag passa på att följa med. Få ju smaka på mammas
goda mat då, mums! :)

Saker som måste fixas:
• Skriva in mig på körskola
• Boka utomlandsresa med mina älsklingar
• Byta den trasiga lampan i köket
• Plugga spanska, ta igen de jag missat


con amor - sofia



Kommentarer
Postat av: Amanda W

vad fin blogg du har sofia :) hoppas allt är bra i jönköping!

2009-01-08 @ 17:02:54
URL: http://amaaandaw.blogg.se/
Postat av: lillasyster

vad kul att du kommer hem :D

det visste inte jag!!

hoppas du är kvar när jag är hemma,

annars blir jag leeeedsen :(

2009-01-08 @ 20:15:33
URL: http://idiwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0