tränings tips!

Tänkte lägga in lite tränings tips för er som vill ha lite variation på träningen.
Något som jag testa och tycker är super kul är tränings dvd:er.
Det är smidigt och enkelt, bra om man har ont om tid. Och du kan träna helt själv
utan någon som tittar på.
Själv så har jag redan ganska mån träningar i veckan  (4 gånger på skoltid och
3 träningar + match med laget) så hinner inte med att träna hemma, eller rättare
sagt man orkar inte träna så mycket mer hehe. Men när jag har tid och orkar
är de kul med något annorlunda! Även fast en träning med mitt Husqvarna IK inte
slår någon av dessa dvd:er :P


Carmen Electra - Fitness Collection
Den innehåller 5 disc:
Vol. 1: Aerobic Striptease

Vol. 2: Fit to Strip
Vol. 3: Advanced Aerobic Striptease
Vol. 4: Lap Dance

Vol. 5: Hip Hop
- finns att köpa på cdon.com, heta dans moves som är riktigt bra träning.
och den som få se dig dansa sen kommer inte bli besviken ;)






Träna hemma med iform - platt mage, stark rygg
välj mellan nivå 1 eller 2
och 30 min eller 45 min
- finns att köpa på iform.se, bra magträning som tar de inre magmusklerna
och som gör att du får en bra hållning.





Power of pilates
tränar styrka, koncentration, balans och andningsteknik
- finns att köpa på discshop.se, passar för de som behöver slappna av.
Den är väldigt lugn, men är bra för kropp och själ.




Desa tre dvd:er har jag testat. Jag gillar alla men favoriten är nog Carmen Electra,
har svårt för lugn träning, vill ju att det ska kännas när man tränar ;P
Fler tips på massa bra tränings dvd:er hittar ni på:
www.slimshopping.se/
www.discshop.se/
www.cdon.com/
www.DiscLord.se

Lycka till med träningen nu :)


♥ con amor - sofia



Kommentarer
Postat av: lillasyster

Carmen electra tar en säker första plats!

Men pilates kommer jag aldrig i hela mitt liv köra ;) alldeles för lugn hehe.

2009-01-08 @ 20:18:22
URL: http://idiwini.blogg.se/
Postat av: fia

ida visade lite moves från carmen electra, tror inte heller man blir besviken haha;) btw skulle behöva fråga dig några saker nu innan jag väljer gymnasie, men tar det någon annan dag:)

2009-01-11 @ 18:25:20
URL: http://fiahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0