Beslutsångest!

Vet inte vad de är för fel på mig nu förtiden. Men jag har sån beslutsångest, inte bara ibland utan jämt :S
Och det värsta är att de är inte bara om viktiga beslut, utan om helt oviktiga saker med. Vad är problemet liksom?
T.ex. idag när jag var och handlade. Först kunde jag inte bestämma om jag skulle köpa havre-knäckebröd eller
råg-knäcke bröd.. Sen fortsatte det till frukten. Ska jag ta röda eller gröna äpplen? Hur många ska jag köpa?
Slutade med att de blev båda sorterna och att jag kollade vad klockan var, och sista siffran i klockslaget skulle jag ta,
om den inte stod på ett. Den stod på 14.36. Så blev 3 av varje. Och så höll de på, på varenda grej jag skulle handla.
Aja, kanske inte är något stort problem, men de tar ju så mycket tid och jag blir trött i huvudet av allt tänkande hehe!





Gjorde min första hela innebandy träning på Sanda på ett helt år :O !!!!
Helt sjukt att de gått så länge.. Varit en jobbig tid att jämt rehabträna
när alla andra få lira och ha kul. Men men nu är jag snart tillbaka :)


Dags att återgå till pluggandet, har nämligen min första körkorts teori-kurs
imorgon och på torsdag har jag ekonomi prov. Så bara att bita i de sura äpplet
(få se om de blir rött eller grönt haha xD) och köra på..




tú eres mi sueño
te echo de menos

abrazos y besos - sofia


Kommentarer
Postat av: julia

Haha, va ja skrattar när ja läser detta inlägg, undra va folket på willys tänkte när du stod där å velade =) haha...

Lova you sis!

2009-02-03 @ 22:31:37
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: ida

herregud, är precis likadan!

men jag har inga problem med viktiga beslut som t.ex gymnasieval som alla andra, nä, jag vet bara inte vilka vantar jag ska ha haha!

du skriver bra gums :)

2009-02-04 @ 16:22:27
URL: http://idiwini.blogg.se/
Postat av: Louise svensson

Hahaa du är som vi säger "riktigt sjuk i huvudet" !! ;) älskar dig baby

2009-02-04 @ 19:39:55
Postat av: fia

Haha, gillar den med att kolla sifforna i klockan. Ska nog också köra den när jag inte kan bestämma mig;)

2009-02-05 @ 15:22:44
URL: http://fiahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Hansen

men stackare... har du lite beslutsångest ;D haha

2009-02-06 @ 14:52:16
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0