Göteborg!

tjosan :P
Hmm, vad ska jag börja.. Har mycket att berätta. Jo, idag kom jag hem
från Göteborg. Har haft så galet kul med er tjejer, ni gör livet meningsfullt!
Tyvärr började resan inte så bra, för bussen dit var försenad och Carro hade
fixat biljetter till oss till Frölunda - Linköping som vi skulle kolla på så fort vi kom
dit, men vi hann nästan se sista perioden iaf hehe.
Roligaste kommentaren kom från en liten flicka som satt över oss (Frölunda hade
tagit timeout för att kunna kvittera i slut minuterna) då säger hon helt allvarligt och inne i matchen:
"Pappa, pappa dom stannar inte tiden!!" så söt, de var alltså "timeout tiden" som tickade, hehe :D

Kvällen fortsatte till en Kina restaurang med sjukt god mat, mums!
Dagen därpå jobbade Carro, så jag och Kajsa gick på stan.
Hehe, vi hade väl inte alltför mycket pengar med oss haha, typ panka!
Men några fynd gjorde vi allt :P

När Carro slutat kollade vi en liten stund på innebandy i skandinavium, Pixbo - Helsingborg.
Men ganska dålig match faktiskt så vi drog efter första, hehe och köpte lite mat.
Kyckling + vindruvor blev de ungefär hehe :P
Sen blev de film med några kompisar som kom till oss och sen var vi tvungna att dra ner
mitt i natten till 7 eleven på avenyn för att köpa en yogurt till Carro hehe, hon blir inte mätt
på morgonen annars ;) du är för goo du ;P jaja, men vi var nog hemma ungefär 2 hehe.
Sen somnade vi gott, ihopkrupna under våra täcken.


chick-tidning, mörk choklad, clementin så går faktiskt en buss resa ganska snabbt!


Carro & Kajsa, ni får mig alltid att skratta :D


haha, vi vet. Vi är inte som alla andra haha! xD


sjukt kallt ute, men kul som fan hade vi :D


blev till och med frost på kameran så kallt var de ;P



..Nu kommer snart min älsklings Hansen :) vi ska äta något gott och sen blir det
till att kolla hockeyn ikväll eller ah inatt, heja sverige! Tack hansen för att du alltid ställer
upp, du betyder så mycket <3

I hate myself
because I know
but I want relise it

♥ con amor - sofia

Kommentarer
Postat av: Hansen

Du ve tatt jag alltid ställer upp för dig hjärtat <3 du är bäst och jag älskar dig, det ska du med göra<3<3

2009-01-05 @ 23:14:04
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: Hansen

Du ve tatt jag alltid ställer upp för dig hjärtat <3 och jag älskar dig, det ska du med göra <3<3<3

2009-01-05 @ 23:15:32
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0