"DU HAR EN BULLE I ÖRAT"

Nu är jag med älsklings Kajsa och skrattar häcken av mig :D
Vi förstår om inte alla tycker de är roligt, men som jag brukar säga:
"Bättre dålig humor, än ingen humor alls"
Så här kommer sjukt roliga historier med grymt snygga bilder till, enligt oss. Avgör själva!

"Två elefanter var ute och flög.
Då säger den ena:
- Du har en bulle i örat
- Vaa?!?!
- Du har en bulle i örat!
- VAAA?!?
- DU HAR EN BULLE I ÖRAT!!
- Jag hör inte vad du säger för jag har en bulle i örat!!"



Här ser ni de två flygande elefanterna med varsin smaskig bulle i örat xD



- Hur vet man vilken del av en mask som är bak och fram?
- Man killar den på mitten och ser vilken del av den som garvar! :D

Livets daggmask !




Alla barnen tittar in i microvågsugnen
utom Rut, hon tittar UT!


Denna bild tillägnas vår underbara vän Hansen, we love you!


Haha och så inga klagomål nu, vi försöker verkligen pigga upp våra dystra liv haha xD
Men ni få gärna skriva era egna roliga historier! :)
JUST SMILE =D


♥ con amor - sofia & kajsa


Kommentarer
Postat av: Hansen

HAHAHHA !!! skrattar så tårarna rinner ju xD haha



ÄSLKAR ER <3<3

2009-01-10 @ 11:30:36
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: kajsa

hahha anade att det skulle bli du som la den första kommentaren XD

framöver är det du som är RUT, det är bara nått du får leva med ;D haha



SÅ tråkiga är dom väl inte heller?;)

ÄLSKAR DIG

2009-01-10 @ 12:53:45
Postat av: lillasyster

jag skrattar också häcken av mig ;D

.. och blir lite sugen på bulle (a)

2009-01-10 @ 19:29:32
URL: http://idiwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0