En månad kvar!

Idag är det bara en månadg kvar tills jag fyller 18 å!!! :D
Kom nyss hem från skolan, tråkig dag.. fast kom en riktigt rolig kommentar på lunchen. 
Vi satt några och pratade om hur svin ont de gör när någon skjuter ett stenhårt innebandy-
skott på låret typ.. och så att wille hade skjutit på en tjej som fick värsta blåmärket en gång. 
Då säger tjäder:
"Jag har också fått smaka på dina bollar"  HAHAHA :D
"asså jag menar dina skott"  HAHAHA jag höll på att dö av skratt xD

Nu ska jag kila iväg till A6 och hämta min telefon som äntligen är färdig lagad!
Efter mer än tre veckor.. ska bli så skönt, för min lånetelefon jag haft är SÄMST!
Sen ut och gå en sväng med wille och sen iväg på träning.


Vi hörs allihopa:)

Abrazos y besos - sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0