Grattis världens bästa storasyster!

Idag fyller min syrra 21 år :D Graaaaaaaaaaattis :D
Finns ingen som du Julia, du ställer alltid upp för mig.
Oavsett om du har massa att göra eller själv inte mår så
bra, så finns du alltid där. Är så oerhört tacksam för de.
Utan dig underbaring skulle jag aldrig klara mig.
Jag älskar dig i all evighet, syskonkärlek föralltid



- världens härligaste och underbaraste storasyster, she's the best!


vet inte riktigt vad jag ska säga om denna bild haha xD


♥ abrazos y besos - sofia



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman, blir ju alldeles rörd!!!

kramar

2009-01-19 @ 22:10:30
Postat av: Ph the rabbit

fan va sött:)

2009-02-12 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0