me and hansen :)

Hansen min käraste !


Du får mig alltid på bra humör! Som en ängel kom du från Habo
och gjorde/gör(hon är hos mig nu hihi) mig glad!
Utan dig skulle jag aldrig klara mig <3

Ska inte skriva något om de här (du är inte värd de!!)
De enda jag vill säga är att jag aldrig hört så dålig bortförklaring, fy fan för dig!
Men jag var iaf på väldigt dåligt humör, arg och ledsen.. men nu ligger hon och
jag här framför teven och skrattar åt allt roligt eller kanske mest åt oss
själv haha men ändå :P
Dags att snart kolla hockeyn då och äta apelsiner med haha!


sofia just smile!

"Bättre dålig humor än ingen humor alls" :D

♥ con amor  - sofia


Kommentarer
Postat av: Madde

Fiiia! visste inte att du hade blogg :P ...men nu vet jag de :) LÅT INGEN FÖRSTÖRA FÖR DIG OKI???

puss kussie!

2009-01-06 @ 14:07:19
URL: http://madeleneborkowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0