me and mammi :)

Igår var min mamma här och hälsade på mig en sväng och så kollade vi på matchen ihop.
Är så otroligt glad att jag har dig mammi, du ställer alltid upp för mig. Som när jag hade opererats..
Du tog ledigt från jobbet för att bo hos mig och hjälpa mig med allt, mat, skjutsa mig till skolan o.s.v.
Jag saknar dig mycket nu när jag inte längra bor hemma, därför så kul när vi ses :) Så igår blev det
att åka lite ärenden innan matchen, så vi hann in en sväng på Hudoteket och köpte då dessa tre saker:


Murad Vitalic Energizing Pomade Cleanser

En skönt skummande rengöringscreme, som
effektivt rengör huden samtidigt som den vitaliserar.

 


Dr. Brandt Pores No More
Färgad behandlande produkt som minimerar
porerna och motverkar glansig hy. Används vid
sminkning på morgonen.



Ultimate Foundation Makeupborste (nr 2 på bilden)
Den perfekta borsten till Natural Mineral Foundation.
Den luxuösa ekorrhårsborsten ger perfekt mängd
mineralpuder för en jämn applicering.



Sen blev det även ett superbra nagelack. Jag har naglar som jämt flagnar och gå sönder så
fort dom börja bli långa. Men om du använder detta så växer de snabbare och håller sig
starka, jag lovar!

Sally Hansen Nailgrowth miracle
Genomskinligt nagelack som håller vad
den lovar, längre, starkare och finare naglar!



Hoppas något av dessa saker gav er lite tips :)
Nu ska jag laga något gott att äta. Var och simmade med älskis-carro efter skolan idag
så nu är jag verkligen svin hungrig! Sköt om er allihop och glöm inte JUST SMILE ;)


abrazos y besos - sofia



Kommentarer
Postat av: Hansen

Kunde inte låta bli att notera att nagelacket hette Hansen, är d enån slump eller ;D haha

2009-01-21 @ 21:52:42
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: SVAR FRÅN FIA

hehe, nej ingen slump, utan nagelacket är tillägnat dig min kära :)

2009-01-21 @ 22:02:03
URL: http://sofiajustsmile.blogg.se/
Postat av: Ida

vår mamma slår ingen :D

2009-01-22 @ 17:38:11
URL: http://idiwini.blogg.se/
Postat av: josse

hihi vem mötte er på badet då? :P hehe

2009-01-22 @ 23:04:30
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0