Nyårslöften!


Jo, jag vet att många tycker det är onödigt och att man ändå inte
kan hålla dem. Men jag ska faktiskt ge de ett försök i år :)  (igen haha)
Så det första är att sluta äta godis! och nu ska jag verkligen
hålla de, så skulle någon av er se mig äta godis, haha så slå
mig eller vad som helst haha :P
Mitt stora problem är att jag älskar verkligen choklad, så har faktiskt
ett litet undantag, det är att jag få äta 70% choklad på helgen.
Tror och hoppas jag kommer klara de då :)

De andra vill jag egentligen inte skriva här, men kan säga att de
handlar om en person som jag helt enkelt ska glömma!!

Sen så sa Carro L en mycket bra sak igår, som jag verkligen håller
med henne om. Som faktiskt gör att misstag man gör i livet inte känns lika tunga!
"Bättre ångra något man gjort, än att ångra något man inte gjort"
eller vad säger ni Kajsa och Hansen? :P


♥ con amor - sofia

Kommentarer
Postat av: Hansen

Helt rätt ! Ett mycket bra ordspråk ! gör att man vågar det man vill göra också ! Älskar dig <3

2009-01-02 @ 13:26:27
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0