Ett gott skratt förlänger livet!


Godkväll alla skönheter där ute!
Kom precis hem från Kajsa, helt underbar vän som alltid finns där för en. Skulle aldrig klara mig utan dig <3
Fick sjukt god mat. Hon hade lagat lax, klyftpotatis, romsås och sallad! Värsta kocken är hon!
Sen blev de bara en slappkväll, kollade på Jiddra inte med Zohan (Zohard hahaha xD), jag vet
den är riktigt overkligen och oseriös men den är så dålig så den blir bra! Jag skrattade iaf, kanske
inte är något ovanligt men den va ju kuuuuuul :D
Sen kikade vi även lite på Sunes Sommar haha!! Asså finns det någon roligare än Håkan, han är min gud!
Han är lika rolig i Sunes Jul och Svensson&Svensson, bara älskar den grabben!
Laddat upp två roliga klipp här från filmen. Jag lovar, ni kommer skratta! Och ni vet väl vad man bruka säga,
"Ett gott skratt förlänger livet" (plus att man får magmuskler av att skratta, mohahaha)


 





Aja, ska sluta tjöta nu, måste sova. Ska upp imorgon och kolla på mitt lag som spelar, vi möter
Skattkärr. En match vi ska vinna om man ser till tabellen (de ligger sjua och vi tvåa), men allt kan
hända i en innebandy match. Önskar jag kunde spela men förhoppningsvis kanske jag hinner
spela någon match innan säsongen är slut. Beror på hur rehabträningen går. Men ska iaf heja
som en jävla hulligan imorgon, på världens bästa lag, Husqvarna IK!
Godnatt alla, hoppas ni drömmer om något mysigt, de ska iaf jag göra ;)

con amor y buenas noches! - sofia


Kommentarer
Postat av: k

hahah zohard! hur go är inte den?

fast sunes sommar är ändå ganska oslagbar om du frågar mig;D

älskar dig fia. du är absolut underbarast!

2009-01-11 @ 12:23:01
URL: http://sofiajustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0